درباره قطار زندگی بیشتر بدانید

امروزه با تنوع قطارها در ناوگان ریلی کشورمان، دیگر در سفر با قطار دلخواهتان، نگرانی ندارید. حالا می توانید با جدید ترین قطار وارد شده از سوی شرکت رجا؛ قطار لوکس زندگی، روی کوپه های مجهز خود بنشینید و فیلم تماشا کنید و هر وقت دلتان خواست ، مهماندار را برای پذیرایی با انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه، احضار کنید. با خرید بلیط قطار زندگی، مسیر تهران- مشهد را در این هتل پنج ستاره ی سیار، زندگی می کنید. اگر می خواهید بیشتر راجع به این قطار بی نظیر و مزیت های خرید اینترنتی بلیط قطار زندگی آشنا بشوید، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

قطار زندگی (کلاس ویژه)

قطار زندگی، جدیدترین و لوکس ترین قطار کلاس ویژه است که از لحاظ تسهیلات رفاهی و سطح کیفی خدمات، در بالاترین درجه در بین قطارهای شرکت رجا، قرار دارد. کوپه های این قطار 4 تخته بوده و از مهمانداران تحصیل کرده و دارای مدارک تخصصی آقا و خانم استفاده می کند.  همچنین این قطار در مسیر تهران- مشهد و بالعکس به صورت یک روز در میان و عصرها به مسافران خدمت رسانی می کند. شما می توانید بلیط قطار زندگی را در سه حالت "با عصرانه"، "با شام" و "شام ویژه" خریداری کنید.


خدمات و امکانات برجسته ی قطار زندگی

پهن کردن فرش قرمز در ابتدای ورود، جهت استقبال از مسافران
همراه بودن غذا به همراه بلیط قطار
رستوران زیبا و کم نظیر با امکان تنظیم زمان پذیرایی
امکان آماده سازی غذای ویژه کودکان
سفارش انواع نوشیدنی ها، غذا و تنقلات به کافه
سرو آب میوه طبیعی در کوپه ها
سوریس کامل خواب ویژه و وکیوم شده
دمپایی راحتی
سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دما از داخل کوپه توسط مسافر
سیستم صوتی و تصویری با قابلیت دریافت کانال های تلویزیونی
دسترسی به شبکه محتوای دیجیتال داخلی و تماشای فیلم بر روی تلفن همراه و تبلت
سفارش انواع کتاب و مجله در داخل کوپه
سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در دو طرف هر واگن
الکترونیکی بودن دستگاه های نظافتی و بهداشتی در سرویس ها

رستوران لوکس قطار زندگی

رستوران قطار رجا زندگی به صورت دو طبقه بوده و دارای محیطی بسیار زیبا و دلنشین است که در آن منتخبی از غذاها برای مسافران مهیا می شود. در این رستوران با پیش غذا، غذای اصلی و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می شود. اگر شما هزینه ی غذا را روی بلیط قطار خود بپردازید، می توانید از یک وعده غذای عالی این رستوران بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این رستوران، به علت ازدحام مسافر (300 نفر) پذیرایی خود را در سه نوبت انجام می دهد و زمان پذیرایی از هر کوپه را به مسافران اطلاع می دهند. در این رستوران لوکس، سالن طبخ غذا به صورت کاملاً مجزا از سالن رستوران بوده و مهمانان می توانند به طور کامل مراحل طبخ و آماده سازی غذاها را مشاهده کنند.

مزیت های خرید اینترنتی بلیط قطار

اگر قصد سفر با قطار را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی بلیط قطار و بهره مندی از مزایای آن است. حالا اینکه چه مزیت هایی شامل حال شما خواهد شد را فهرست وار به آن اشاره می کنیم:
خرید آسان و راحت و بی بهام: تمام مراحل خرید در سایت های فروش بلیط، به راحتی انجام می گیرد و در هر مرحله شما به راحتی می توانید وارد مرحله ی بعد خرید خود شوید.

قابلیت انتخاب نوع بلیط: با ورود به این سامانه ها، می توانید بلیط خود را با ورود به بخش موردنظر، انتخاب کنید. بخش های مجزای بلیط هواپیما (داخلی، خارجی)، بلیط قطار، بلیط اتوبوس برای انتخاب وسیله ی سفر دلخواهتان وجود دارد که شما با وارد شدن به هر بخش می توانید بلیط خود را خریداری کنید.
رزرو هتل: در  برخی از سایت های معتبر همچون ما، بخشی به عنوان رزرو هتل قرار داده شده که شما با ورود به آن می توانید برای هر مدتی که می خواهید در مقصد بمانید، با مقایسه ی جزئیات و هزینه ی هتل های موجود، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.
مقایسه ی انواع بلیط ها: در سایت های فروش بلیط، می توانید در بخش قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ حرکت به لیست تمام بلیط های قطار با قیمت های متفاوت دسترسی پیدا کنید و در نهایت با مقایسه ی مدل قطارها و قیمت بلیط ها، اقدام به خرید اینترنتی بلیط قطار کنید.

خرید بلیط قطار

ما یکی از معتبرترین سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیماهای خارجی و داخلی و انواع بلیط قطار از تمام شرکت های ریلی و همچنین اتوبوس برای علاقه مندان به مسیرهای زمینی است. حالا که از انتخاب قطار خود مطمئن شدید، می توانید وارد سامانه ی اینترنتی ما شوید و بلیط قطار زندگی را خریداری کنید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مشکل جدید: بلیط های تقبلی برای سفر های هوایی

یک تجربه از خرید بلیط هواپیما در خارج از ایران به صورت انلاین

هزینه سفر به روسیه با هواپیمای ایرانی چقدر می شود؟